Rabu, 30 Disember 2015

Doa ringkas harian saya

Bismillah....
#Untuk diamalkan Dan peringatan sendiri
YA ALLAH
Aku Sedekahkan surah2 yg dibaca pada arwah abahku Abas Bin Othman,arwah bapa mertuaku Ahmad@midon Bin Abdul Rahman kepada junjungan ku Nabi Muhammad SAW Serta seluruh umat islam yg telah meninggal dunia
Alfatihah
Kemudian baca Semua surah yg Kita tau
Akhir sekali Ayat Qursi dan berdoa pada ALLAH SWT 
Lepas iTu doakan Mak Kita pulak (boleh jer hadiahkan Alfatihah utk yg masih hidup)
YA ALLAH
Aku sedekahkan surah Alfatihah pada Mak Aku Rohana Binti Kadir Dan Mak Mertua Aku Hajah Hajijah Binti Abdul Manan 
Alfatihah
Diikuti dengan bacaan sebagaimana dalam gambar yg sy sertakan.... Semoga bila diamalkan mendapat keberkatan 
 Dan rezeki terbuka luas Aamiin3 YRA



Tiada ulasan:

Catat Ulasan